早兩日Loreal 集團開倉, 我非常幸運地入到去,


全部貨品大約三折至五折: Armani 五折, YSL大約三折,  LANCOME大約三折, 植村秀大約三折, 不過很多都色也沒有, 而且只有部分貨品, 不齊全.


去片睇住先, 遲點再post試色~


戰利品如下~~~~



我主要是買YSL, Armani, Lancome同HR..



YSL 的眼影啦~4色的超抵, only $80, 右面的5色都只是$120~


最鍾意盒5色眼影,是earth tone




前面兩盒是閃啡粉色, 都是常用~所以唔理三七二十一, 有4,5色眼影即拿!!! 



Lancome 4色眼影only $120, 而且又送lipstick同洗面tona, 不過俾錯我, 原本想要另一盒閃銀...結果又是粉紅色..


單色眼影就只是$30, 雙色就$60, 不過好似買太多眼影顏色有點重複..所以放棄了幾個



Lancome creamy 粉底也不錯, 不過都是差不多色, 所以只揀一個~


終於到聞名中好好用的Armani 粉底啦~~~~


當然有很多款, 2 way cake, design foundation 同保濕,


我主要是想要保濕款, 所以揀hydra glow foundation~


$400大元兩支~~沒有一支賣的,


一定要一pack買, 我竟然超級幸運地發現有4号及7号色!!!!!!!!


因為sale姐姐不停講最淺色都是5号色, 5号色連我都太深色!我死都唔信, 不停找!


皇天不負有心人~~~~~竟然發現一千零一pack...... 4号及7号色!!!!!!!!


一深一淺才可以幫不同的人化妝, 只有深色, 淺色怎辦~



最後是HR的mascara, 其實未用過, 不過這麼出名點都要試試, 而且只是$80大元~


報告完畢~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 寶藍 Polly 的頭像
    寶藍 Polly

    polly1214的部落格

    寶藍 Polly 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()